lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Back to work

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Nu är det slut på det lilla påsklovet och back to work again. Det har varit trevligt med lite ledigt, men nu ser jag fram emot nya utmaningar och uppgifter. Bloggdesignen är lite annorlunda nu, i mobilen är den densamma, men läser man via datorn ser den lite annorlunda ut. Jag hoppas dock att jag kan få den tillbaka till det normala snart igen. 
 
Detta blir en väldigt kort vecka den här veckan. Bara två arbetsdagar, men det är mycket som ska hinnas med. Nu på förmiddagen har jag haft ett möte med Thorsten och Stefan angående inventeringen av alla storkök i fastigheterna och alla komponenter ska sedan läggas in i Expand (fastighetssystemet), men namn, nummer osv osv... Jag har även fått i uppgift att åka ut till mitt kära gamla gymnasium här på Lidingö (nostalgi på den) och se över ritningarna vi har och om de stämmer överens med verkligheten. I eftermiddag ska jag ha ett möte med Hannes och vi ska gå igenom allt inför nästa vecka (för då är det mycket som händer). Spännande!
 
Nu börjar det närma sig lunchdags. 
 
 Oldpic från när vi hälsade på IVA. 
Kommentera inlägget här: