lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Glad påsk och tack för denna vecka

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Den här veckan har gått fort och nu är det snart dags för lång helg. Jag är dessutom ledig tisdag och onsdag nästa vecka då jag ska åka en snabbis till Frankrike. Denna vecka har gått väldigt fort, men den har ändå innehållit ett byggmöte om en skola här på Lidingö, planering kring fastighetssystemet och hur vi ska gå vidare med de projektet och strukturera upp allting (det är nog det jag har lagt absolut mest tid på denna vecka). Dessutom har jag hunnit med att äta lunch med en föredetta parallellklasskompis, ätit godis och skrattat en hel del. 
Det har varit en bra vecka. 
 
Vi hörs snart igen! Glad påsk på er!
 

Vill ni hänga med mig i Frankrike kan ni kika in HÄR!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • P.Roderbjer säger:
    2015-04-05 | 22:27:49

    Intressant!
    Jag hoppas själv kunna gå Tekniksprånget, men då jag saknar inblick i företag så och som arbetsprocesser; så vore det rent underbart om du kunde beskriva dina tankar och generella delar av den grenen av Tekniksprånget du befinner dig i!
    Ser med stora förhoppningar fram emot den här bloggen, så tack på förhand :))

    Svar: Hej! Vad kul att du känner så! Ja det tycker jag verkligen att du ska göra. Det kan jag absolut se till att göra. Jag kan bara tala utifrån vad jag får göra såklart, men ett sådant inlägg ska jag se till att göra.
    Vad kul! Tack själv! :)
    Madeleine Jakobsson

Kommentera inlägget här: