lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Tisdag

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Hur är läget? Med mig är det fint! Jag startade dagen med träning, ett ridpass blev det. 
Efter det har vi haft morgonmöte med hela fastighetskontoret. Jag tycker det är en bra grej att ha ett möte med hela avdelningen en gång i veckan där man tar upp och diskuterar saker och alla får komma med synpunkter. 
Resterande delen av dagen har jag inga möten inbokade, men jag har massa massa massa att göra. 
Jag gjorde en att göra lista av vad jag ska göra framöver. Tänkte dela med mig av denna här;
 
- Utreda Xpand
- Förbereda presentation för skolbesök
- Inventering av storkök (göra en plan, kontaktpersoner osv...)
- Skriva dagböcker (har missat några)
- Möte med Helena angående REQS
- Ringa bostadsrättsföreningarna 
- Gå igenom objekt med förvaltarna om det behövs
- Ibinder, två pärmar
- Patriks processer, One note
 
Jag har en del att ta tag i. Nu är det snart lunchdags och sen blir det hårt arbete. :)
 
En bild på stadshuset där vi jobbar 
Bild HÄR
Kommentera inlägget här: