lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Vattentorn

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Vilken vecka det har varit och vad fort den här gått! I tisdags hade vi som sagt Tekniksprånget-träffen på kvällen. det gick väldigt bra och jag tyckte det var riktigt kul! :) Vi inledde med en föreläsning av FMV (Försvarets materailverk) som pratade om vad de gjorde och hur de arbetar osv osv... Efter det fortsatte det med en workshop som Vendela och Oskar höll i från IVAs och Tekniksprångets sida. Det handlade om en film och om den blir av så berättar jag mer om det då. Allting avslutades med fritt mingel och en baugette och det blev toppenbra! Det verkade som att de flesta var nöjda för alla kom fram och tackade så mycket för att vi anordnat det hela. 
Johanna från IVA kramade mig och viskade "You're a born projectleader, Madde! Jag är imponerad!". Det gjorde min dag. 
 
I onsdags hade vi som sagt mötet gällande NKI undersökningen. Det blev ett bra möte och jag tror att de flesta kände sig relativt nöjda när vi gick därifrån. Det är viktigt att försöka ha en öppen dialog. 
 
Igår förmiddag åkte jag tillsammans med Hannes och en man som hette Kristoffer från Svevia och besökte de tre vattentornen som finns på Lidingö. Vi fick både se de invändigt och utifrån och även ovanpå haha! Det var väldigt häftigt och vilken enorm utsikt det var. Bra dag på jobbet helt enkelt!
På eftermiddagen jobbade jag med Xpand, skrev massa dagböcker eftersom jag låg lite efter med några och sedan åkte jag till stallet.
 
Så läskigt att kika över kanten haha!
Håret haha, men ser ni utsikten?
Kommentera inlägget här: