lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Back on track

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Måndag idag och ny vecka och jag är tillbaka på banan. Som jag nämnde tidigare fick jag någon form av halsfluss förra veckan och låg i sängen tre där i sträck för att vila och bli frisk. Nu känner jag mig tillbaka på banan igen! Det blev som en hel vecka ledigt, trots att jag var sjuk tre av dagarna. Ibland behöver man det. 

Nog om det i alla fall! Vi laddar för en ny vecka med massa arbete. Dagen idag har hittills bestått av ett möte där jag och Johan gick igenom lokalförsörjningsprocessen med alla förvaltningars lokalsamordnare/ansvariga. Det gick bra och de hade inte så mycket synpunkter utan var nöjda. Skönt! Efter lunch följde jag med Thorsten på ett möte gällande någon typ av kravlista till någon entreprenör. Helt ärligt var jag inte 100% med, men det pratades om olika ansvarsområden och vem som var ansvarig för vad osv... Nu på eftermiddagen har jag först haft ett möte med Caroline där vi stämt av läget lite och sedan har vi ätit tårta då en person på TF har fyllt jämnt. Nu ska jag sitta med Xpand och dagböcker så att jag blir klar någon gång och vid 18.00 ska jag medverka på kommunstyrelsens sammanträde där fastighetskontoret har två stycken punkter. Eftersom att jag ändå är på en kommun så är det kul att få se hur det går till i alla led. :)
 
Osedd bild från studiebesöket på KMH.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: