lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Fredag; IGEN

Kategori: Tekniksprånget

 
Godmorgon på er! :)
Idag är det fredag och vi har precis ätit frukost tillsammans med tekniska förvaltningen, så som vi alltid gör på fredagar. Denna vecka har rusat förbi tycker jag. I onsdags hade jag möten med två av förvaltarna för att gå igenom några av deras objekt i Xpand som var lite oklara. Båda mötena gick bra och vi kom ytterligare ett steg framåt. Vid 14.00 tiden hade vi besök från elever från en grunskola här på Stadshuset och de sjöng vårsånger och det var så himla fint och alla var duktiga! Jag blev riktigt glad av att få höra dem. :) Efter jobbet åkte jag och Hannes och hälsade på Oskar och Vendela på IVA för att snabbt gå igenom nästa Tekniksprånget-träff. Det blir en picknick den 20 maj. 
 
Igår var det torsdag och då jobbade jag precis som vanligt en del med Xpand på förmiddagen och jag diskuterade även med Gustaf och Stefan om hur man på bästa sätt ska lösa ett av de mer "jobbiga" problemen. Vi vill ju att det som ligger i Xpand ska stämma överens med hur det ser ut i verkligheten och just nu gör det inte det... Det är dock på gång. Efter lunch åkte jag med Karin ut till Högsätra för att medverka på ett husmöte och kika på plan 5 och 6. Det gick bra och det var ett trevligt möte tycker jag! 
 
Nu ska jag snart sätta mig med Karin en stund och gå igenom hennes objekt och i eftermiddag ska jag & Hannes på studiebesök till SSC, men mer om det later on.
 
Ha en trevlig helg!
 
 
Här kommer en bild tagen här & nu, kanske borde ta fler sådana.
 
 
Kommentera inlägget här: