lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Onsdag

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er! 
Hur står det till? Med mig är det fint och jag har precis ätit lite lunch och ska fortsätta jobba med att uppdatera Xpand och se till att allting hänger ihop och är rätt kopplat. Jag hade värsta flytet under förmiddagen så har faktiskt fått väldigt mycket gjort och det är en hel del som har börjat falla på plats nu och som stämmer. 
Kommunstyrelsesammanträdet i måndags var intressant att se. Jag fick dessutom ett extra varmt välkomnande vilket såklart var kul! :) Ska jag vara helt ärlig är jag inte med till 100% på hur allt går till, men jag ska förhoppningsvis få ställa alla frågor som uppkom till Anna så att jag får ett svar. Fastighetskontorets två ärenden fick beslutet "ja" så det var ju bra. 
 
Nu ska jag fortsätta jobba här, jag har möte om 45 minuter och måste hinna förbereda mig. Vi hörs!
 
Här är Anna i mitten som är ordförande i kommunstyrelsen här på Lidingö.
 
 
 
Kommentera inlägget här: