lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Presentation

Kategori: Tekniksprånget

 
Godmorgon kompisar! 
 
Jag har kom till kontoret för ca 20 minuter sedan och sitter nu och läser igenom mina mail, tittar över dagens schema och funderar på vad jag ska börja med. Det finns en del att välja mellan om vi säger så.
Idag tänkte jag utnyttja min friskvårdstimme precis innan lunch och sedan efter lunch ska jag ha mitt möte med förvaltarna och några ur staben för att diskutera Xpand. Skrev klart den presentationen igår, jag känner mig dock inte helt 100 på vad jag ska säga så det blir nog det jag kommer börja med; att gå igenom den. :)
 
En tråkig nyhet är att jag bara har två dagar kvar på min praktik; imorgon och på måndag och sedan tar den slut. Hannes slutar imorgon. Jag kommer fortsätta sommarjobba här till i mitten på juli, men bloggen kommer att stängas och lösenordskyddas så har ni frågor eller liknande så passa på att ställa dem nu så svarar jag. (Sen hoppas jag att nästa tekniksprångare fortsätter att blogga i höst). 
Det har varit fantastiskt kul att dela med sig av praktiken här och det kommer verkligen att vara ett minne för livet. Nu kör vi in i kaklet! Hoppas ni får en härlig dag i det fina vädret! :)
 
 
Kommentera inlägget här: