lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Tough Viking och storkök

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
Idag är det tisdag (missade att blogga igår, sorry!). Har ni haft en bra helg? Jag måste faktiskt berätta vad jag gjorde i helgen trots att det kanske inte har jättemycket med Tekniksprånget att göra. Jag sprang Tough Viking i helgen tillsammans med en kompis. För er som inte vet vad Tough Viking är så ska jag berätta att det är en hinderbana bestående av rätt brutala hinder. Man ska bland annat ner i en istank, springa upp för en ramp, simma under saker i vattnet, gå armgång, klättra i och ur containrar osv osv... (Vill ni läsa mer om hela vårt lopp får ni gå in på min blogg HÄR). I vilket fall var det superkul och utmanande! Ni får en bild på hur vi såg ut innan vi startade.
 
Coola va...? ;)
 
I vilket fall! Tillbaka till denna vecka då jag, förutom att plågas av träningsvärk, har en del saker att göra. Jag ska bland annat besöka två storkök på två av Lidingös skolor och börja med iventeringen av dessa. Det jag ska göra är helt enkelt att titta om allt är uppmärkt som det ska och se till att det stämmer överens med det som ligger i vårt system. Det känns som en lätt uppgift, men jag tror inte att den är det, men vi får se! :) 
Utöver det ska jag börja skriva en presentation och nominera min handledare till "Vårens handledare". Det blir säkert lite Xpand också och imorgon ska jag bli bjuden på lunch för att jag gick i mål i Tough Viking. Det var nämligen en av förvaltarna som trodde jag skulle misslyckas... Nämner inga namn! ;) Dåligt vad för honom, bra vad för mig! Vi hörs framöver!
 
 
Kommentera inlägget här: