lidingostadtekniksprang.blogg.se

En tekniksprångares blogg om hur det är att testa ett toppjobb.

Vecka 21

Kategori: Tekniksprånget

 
Hej på er!
 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men förra veckan var en kort vecka med endast tre arbetsdagar. Förra veckan arbetade jag med Xpand och vi diskuterar fortfarande "problemet" gällande fastigheterna. Vi måste såklart ha en öppen dialog med framförallt förvaltarna så det blir en bra lösning, därför har vi (eller jag kanske) bokat in ett möte nästa vecka där jag då ska hålla en presentation om problemet, vad vi måste göra och förslag på lösningar så får vi se vad som sägs. Den presentationen måste jag göra. I övrigt inventerade jag också två storkök förra veckan och det gick toppenbra faktiskt! Det är alltid intressant att få besöka andra arbetsmiljöer. 
 
Nu på morgonen har jag och Hannes haft möte gällande en film vi ska göra om "vårt Tekniksprång". (Den där workshopen vi hade på träffen, kommer ni ihåg...?). Vi har gjort upp en plan och förhoppningsvis ska vi filma allt på onsdag. Jag tror det kan bli bra! Självklart lägger jag upp den här när vi är klara. 
 
Jag har även gjort en att-göra-lista som ser ut såhär;
 
- Blogga (vilket jag har gjort när ni läser detta)
- Göra presentationen om Xpand
- Göra en presentation om min tid på fastighetskontoret
- Xpand, genomgång fortsättning
- Tre dagböcker som jag inte skrivit 
- Boka flera inventeringar av storkök
- Ring bostadsrättsföreningarna gällande ritningar
- REQS(?)
- Prata med Caroline angående kontrakt och presentationen
- Skriva klart "FKO om 5 år"
 
Tror ni att jag har att göra eller...? ;)
 
 
 
Kommentera inlägget här: